Polityka jakości
POLITYKA JAKOŚCI
Kierownictwo i Pracownicy mają świadomość, że warunkiem sukcesu Przychodni jest możliwie najpełniejsze zaspokojenie potrzeb i oczekiwań Pacjentów oraz działanie na rzecz nadrzędnego celu jakim jest Ich zdrowie, sprawność i jakość życia.
Dążymy do zapewnienia najwyższej jakości usług dla Pacjentów i takiego działania, które spełnia wymagania przepisów prawa i oczekiwania wszystkich zainteresowanych stron. Nasze działania prowadzimy poprzez:
- rozpoznanie i konsekwentne dążenie do spełnienia wymagań Pacjenta
- stałe podnoszenie jakości usług rehabilitacyjnych stały wzrost poziomu kwalifikacji zawodowych Pracowników
- śledzenie i wdrażanie nowych metod terapeutycznych i systematyczną wymianę sprzętu i aparatury zabiegowej
- zapewnienie najlepszego środowiska dla wykonywanych usług rehabilitacyjnych
- optymalizację kosztów usługi, czyli leczenie skuteczne i ekonomiczne
- monitorowanie poziomu satysfakcji Pacjentów
- spełnianie wymagań i oczekiwań nie tylko klientów ale tez wszystkich stron zainteresowanych
- stałe monitorowanie kontekstu istotnego dla SPZOZ SCR
Zobowiązujemy się do spełnienia wymagań, wdrożenia, utrzymania i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015 oraz pełnego zaangażowania Kierownictwa i wszystkich Pracowników w realizacji polityki jakości.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | SCR |
---|---|
Data utworzenia: | 2021-10-12 |
Data publikacji: | 2021-10-12 |
Osoba sporządzająca dokument: | Elżbieta Zimmermann-Sztandur |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 2174 |